مخلوط

ممکن است شما بتوانید با سرعت باد تایپ کنید. اما گوگل می خواهد برای آسان تر کردن تجربه جستجوی کاربران، شما را به استفاده از راه های جدیدی مانند جستجو با صدا و تصاویر، ترغیب کند. ممکن است این قابلیت ها، غیر ضروری تلقی شوند اما اگر دست به امتحان آن ها بزنید، ممکن است از خوب کارکردن آن ها سورپرایز شوید. بنابر این قصد داریم در این مقاله به نحوه فعال کردن و استفاده از قابلیت های جدید جستجوی بپردازیم. به ادامه مطلب توجه کنيد.



ادامه مطلب ...

 

 

در نخستین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات که با حضور رییس جمهور، وزیر فناوری ارتباطات و اطلاعات و مدیران ارشد سازمان­ها و شرکت­های فعال در این حوزه برگزار شد، شرکت شاتل با کسب بالاترین امتیاز، به عنوان اپراتور برتر در حوزه­ی انتقال داده ها (PAP) شناخته شد و لوح تقدیر دریافت کرد. گفتنی­ست این انتخاب، طی برگزاری نشست­های مختلف ارزیابی و بررسی­های کارشناسی توسط تیم ارزیاب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، صورت گرفته است.بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور، شرکت­های آریا رسانه تدبیر (شاتل) رتبه اول را به خود اختصاص داده است.رتبه‌بندی دقیق شرکت‌ها در این ارزیابی عبارت است از:
ردیف نام شرکت رتبه
۱ آریا رسانه تدبیر (شاتل) اول
۲ پارس آنلاین دوم
۳ پیشگامان توسعه ارتباطات سوم
۴ انتقال داده های رهام (داتک) چهارم
۵ داده پردازی فن آوا پنجم
۶ لایزر ششم
۷ انتقال داده های آسیاتک هفتم
۸ ندا گستر صبا هفتم
۹ عصر انتقال داده ها هشتم
۱۰ داده گستر عصر نوین نهم
۱۱ کارآ امین دهم

امیدواریم هر روز بیش از پیش، شاهد رشد و بالندگی این مجموعه­ی پیشرو در صنعت فناوری اطلاعات کشور باشیم.

 

منبع : شاتل www.Shatel.ir

دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:, :: 12:53 ::  نويسنده : پارسا

 

 جدیدترین ارزیابی کیفی خودروهای داخلی  برای فروردین ماه  90 اعلام شد . بر اساس آخرین ارزیابی های کیفی صورت گرفته، کیفیت ماکسیما به مزدا3 رسید و تندر L90 نیز مگان را جا گذاشت. همچنین با خروج پراید پارس خودرو از لیست محصولات تحت ارزیابی، سایپا 132 میهمان انتهای جدول شد و سمند باز هم در رده پایین تری نسبت به MVM چینی قرار گرفت. در این رده بندی که شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران آن را اعلام کرده است، تنها کیفیت 17 خودرو بررسی شده و محصولاتی مانند پژو 405 و پارس خراسان، گرند ویتارا و پراید صبا، غایبان آن به حساب می آیند.

 



ادامه مطلب ...

    درباره وبلاگ

به وبلاگ مخلوط خوش آمدید
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مخلوط و آدرس makhloot.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 85
بازدید کل : 40481
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


http://www.axprint.com/Signup/?IN=54294GM